🍁 Easy Grammar Challenge (can, has got, -ing)
Easy grammar challenge
Pora przypomnieć sobie jak się tworzy zdania po angielsku! A nie ma fajniejszego sposobu niż opisywanie ruszających się gifów! 🙂 Dziś mam dla Was EASY GRAMMAR CHALLENGE, który może być wykorzystany na różne sposoby:
🍁 przede wszystkim można przejść przez wszystkie slajdy, zadawać dzieciom pytania zgodnie z tym na co naprowadza nas Martin the Squirrel i słuchać jak uczniowie pięknie tworzą zdania z użyciem can, has got i końcówki -ing
🍁 można też podzielić klasę na dwie grupy, dać im zalaminowane kartki a4 i markery do tablicy (lub po prostu kartkę i długopis) i zrobić z tego teleturniej! Każda grupa patrzy na obrazek, naradza się jaka będzie odpowiedź lub zdanie do obrazka, zapisuje swój pomysł i razem z ANSWER na ekranie sprawdzamy – za każdą poprawną odpowiedź jeden punkt 🙂
Do każdej z 4 kategorii (can, can’t; has got, hasn’t got; -ing; short answers) znajdziecie 8 różnych gifów do opisania. To aż 24 zdania do utworzenia, jak dobrze pójdzie w większych klasach to każde dziecko odezwie się chociaż raz 🙂
Ja już się nie mogę doczekać jak przeprowadzę ten challenge z moimi czwartakami – chyba zdecyduje się na opcję z teleturniejem….a Wy?! 🍁
challenge znajdziecie pod linkiem poniżej
>>> https://tinyurl.com/easygrammarchallenge <<<
Have a nice lesson 🍁
Agnes
2 komentarze
Ania
Jak zwykle piękne i pomysłowe. Bardzo dziękuję
Magdalena
uwielbiam Pani materiały ! Zawsze przydatne i pięknie wykonane